Fint från IKEA!

För ett par dagar sedan damp IKEA family tidningen ner i brevlådan. Där fanns ett uppslag som fångade mitt intresse, sida 16-17. Där visas lite olika möbler och prylar, vitt såklart och en del (för mig) nya saker. Jag har alltid tyckt om IKEA och handlar mycket där det är väldigt sällan jag kommer tomhänt därifrån!
Några av grejerna på uppslaget har jag faktiskt redan inhandlat, som t.ex. tallrikshyllan "Stenstorp".

Här kommer lite bilder på några IKEA prylar som jag gillar:
Piedestal "Lantliv", finns även en mindre variant som är väldigt fin.

Tyg "Rosmarie"
Krukan "Skurar"
Tallrikshyllan "Stenstorp" (som jag själv har hemma).


Här är tallrikshyllan hemma i vårt matrum,
de andra bilderna kommer från IKEAs sida.

Ha en trevlig måndagkväll!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar