Ellas Midsommarklänning

Haft problem med Blogger hela dagen, jag brukar ju oftast höra av mig nån gång på förmiddagen men inte idag inte! Men nu är jag på banan igen eller snarare Blogger.

Har strukit Ellas klänning och fått lite midsommarkänsla....men hur blir det egentligen med vädret! Det är strålande solsken och varmt sen ösregnar det fram och tillbaka hela dagarna så det återstår ju fortfarande att se om klänningen kommer på eller inte.
Vi hade förhoppningar om att "Lilla E" skulle kunna till midsommar, det är betydligt lättare att gå i en klänning än att krypa men jag antar att det kan vi glömma!



Kom igen mamma...sluta fota och ge mig min klänning!


En sockersöt klänning på en liten sockertopp!

I morgon är det fullt upp med att åka och handla och sen ska det göras silltårta och annat som ska fixas inför midsommar.

Hoppas Ni alla haft en bra dag!
Kram

&......jag blir såå glad för minsta lilla kommentar från dig som besöker mig!
Tack för titten goa bloggare!

Glöm inte att du kan följa mig via bloglovin 
Follow Vita Hemligheter

6 kommentarer:

  1. Lyllos Ella,=) vilken ljuvlig klänning !
    Hoppas du haft en bra dag. Kram

    SvaraRadera
  2. Så sött, min minsta är 16 så det var ett tag sedan man fick ta på henne något sött. Ta vara på tiden - den kommer inte tillbaka :)

    SvaraRadera
  3. En helt underbar liten klänning. He en trevlig midsommar! Hälsningar Anna T

    SvaraRadera
  4. Så ljuvlig klänning, kommer ihåg när mina
    flickor var små och alla gulliga
    klänningar. Ha en riktigt bra midsommar.
    Monica

    SvaraRadera
  5. Glad midsommar på dig! Vi måste ses snart! Kram!

    Linda

    SvaraRadera
  6. Åh, vilken söt liten klänning.

    Midsommarkramar/M

    SvaraRadera