Picknick

Ute i det gröna i solen med fika och det är två små filurer som gillar detta skarpt!
Vi har lunchat på en grillad korv och sen lite fika med kex och saft i paviljongen.




Mammas flicka!
Är snabbt framme med sin leksakskamera när det är dags för fotografering.


Så skönt att sommaren kom tillbaka efter en del regn och rusk, å andra var det väl inte helt fel med lite regn just för gräsets skull. Nu börjar det bli grönt och skönt igen....det är ju inte så roligt när det är gult eller brunt och kraskar under fötterna när man går på det.

Igår blev massor gjort i trädgården! Jag la plattor (så ryggen höll på å knäckas), planterade blommor, sprang runt med några av blommorna och flyttade dem hit å dit som jag alltid gör med allt, det är därför min sambo fortfarande inte hittar i köket eller någon annanstans heller för den delen.
 För jag flyttar ju på allting hela tiden!
Sen fick jag upp de där hyllorna ute som jag nämnt tidigare, jag tyckte det blev riktigt bra (blir kanske bild på dem senare)

Hoppas ni har en härlig dag!
Kram

&....glöm inte..en kommentar gör mig sååå glad så jag vet vem som kikat in hos mig! & i morgon är SISTA Tävlingsdagen!

2 kommentarer:

  1. Vilken underbart härlig dag vi haft idag!!

    Och er dag låter ju alldeles fantastisk :)

    Kram/M

    SvaraRadera