Fan så trist!



Fondvägg: Tapet Linen, Boråstapeter, Ash Grey.


Tapetruta: Tapet Midbec


Spis: Målad med Jotun05 väggfärg i kulören, Elegant.


Sist mannen jobbade helg så tänkte jag ju såklart, "Jaha vad ska jag göra då?"
Jag kom då hem med lite rullar tapeter under armen och en hink färg i handen, sitta och njuta och ta det lugnt på helgen är inte riktigt min grej.

Så jag började maska, måla och tapetsera! Och på två dagar så fick jag ett helt nytt vardagsrum.
Nu ser ju inte ni det på dessa bilderna eftersom de är från innan jag började.
"Å fy fan så trist då!!"
Ja det må hända att ni tycker, men nu var det så att det var dessa bilder jag hade till hands, men om ni tittar riktigt noga så ser ni lite blå maskeringstejp på en av bilderna....man kan ju inte få allt på en gång, eller hur? 😉

Men imorgon får ni se...
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar